åh herre

Dagen började med att jag spelade match nån stans i Kungsbacka. Linnea skulle hämta mig åtta så ställde klockan på 7. Meeeen, vaknar kvart över åtta av att det bankar på dörren..! Fan så duktig man kan va asså.. Slängde på mej matchkläderna på typ 30 sekunder, han inte äta frukost eller fixa mig nått mer. Matchen gick däremot bra trots att vi förlorade med tre bollar.. Kom hem runt tolv och mådde skitilla, hade inte ätit nått fram tills dess + att vi inte hade några avbytare. Sprang konstant i typ 50 min 💪 💪 Vid två var det dags för en till match, skulle spela med 98orna för dom hade typ hälften sjuka osv. Det va riktigt najst förutom att jag totalfejlade vad de gällde skotten... Utan klister bara sådär blev för mkt för lilla mej :I Ända gången det gick att göra mål va när jag fick lobba in den 😂 Men det vanliga skottet va katastrof rakt igenom.. Hur som helt va det sketakul att spela lite extra, taggar träning imon 👍 Nu ska jag sätta på en film och ääätaa, hejjjdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0