glad idag

Kom hem från träningen nyss och har ätit middag, nu äter jag resterna av äpplepajen vi bakade igår ✌ Känner mig allmänt glad just nu. För det första gick det verkligen bäst på träningen, för det andra glömde jag min sm-tröja på gympan så deppade lite över det osv.. Meeen då hade Anna tatt hand om den och tog med den ikväll! Weey! Fast en sak som är väldigt hemsk är att när jag och Lisa va ute och sprang innan träningen så låg det en yttepytte söt liten ekorre mitt på vägen :( Den hade blivit påkörd alldeles nyss och vi kunde bara inte låta den ligga där! Så vi käpmade ett tag me att få av den från vägen, sen begravde vi den fint inne i skogen ❤ Dagens gärning haha ✌ Nu ska jag duscha och repetera lite matte till provet i morgon. C ya (sorry för bilden..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0